Dag 1

Får bli en liten update medans Ellinor flätar håret mitt.

Tror nog dessa 13 dagar på paddedammen kommer bli helt okej ändå. Och FAN så skönt. Jag har varit jätteorolig ärligt talat. Men så skönt när man blir behandlad bra och barnen tyr sig till en. :- )

Jag är vääldigt trött. Lyckades inte somna för jag hade Ellinor intryckt i kinden typ flåsandes som ett vårtsvin. Och Emma låg i andra änden och stönade som en sugga. Så det fick bli soffan för min del inatt.

Har varit ute på en springtur och ätit mannagrynsgröten. Dags att sätta på vänner och SOVA

Förresten så gjorde jag världens vurpa på bussen idag hahaha! Jag ramlade och typ flög som en målvalt slänger sig efter en boll. Herregud så pinsamt!!!!


Akkurat nå

1 Anso

ska du sätta på vänner? eller ska du sätta på "vänner"... ;9

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: