Blunda och tänk



Tänker så mycket just nu... Tusen tankar!!

Varför gör man saker man inte vill? Varför säger man saker man vet man kommer ångra? Varför är man inte snällare? Hur svårt kan det vara att sluta dömma andra människor? Vem är normal, vem är inte? Varför beter sig vissa så konstigt? Att fånga dagen, går det?? Hur värdesätter jag människor? Hur svårt kan det vara att vakna med ett leende, och fortsätta le en dag? SLUTA KLAGA. Du kan fortfarande vara dig själv.

Blunda nu. TÄNK. Hur kan du göra för att må bättre? Du kanske redan mår superbra. Men det kan bli bättre. Kanske inte för dig själv, du kan göra så någon annan mår bättre. HUR??

Imorgon åker jag tillbaka till Bergen. Jag ska göra mig själv en tjänst och gå in stenhårt för detta. Och jag ska på jobbintervju på tisdag. Det är kul. NU KÖR VI. Det är fan 2010. Jag har levt 20 år! Jag kan skapa minnen varje dag. Jag SKA skapa minnen varje dag!!!!

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: