Beslutsångest

Har lite svårt att bestämma mig här nu. Mitt nästa resemål. Hur ska det bli? Antingen Los Angeles & Hawaii. Eller Australien. Fan vad svårt. Jag har aldrig gillat Australien, men jag har verkligen fått Sydneycravings på senaste tiden. Tror det är Bondi Beach som är lockbetet. Borde vara olagligt att sända ett så jävla bra program.

Men sen tänker jag. Los Angeles. Jag måste dit varje år, funkar inte annars. Helst flera gånger. Mår så jävla bra där. Och hur coolt vore inte Honululu? En biljett från LA till Honu ligger på 2000. SOM HITTAT!

Nu ska jag till min favoritunge. Ungen som inte är som alla andra. Ungen som från 3 års ålder kallat mig white ass och gör allt som inte kan klassas som normalt beteende. Snackar om mimmi!
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: