Princess

Idag kl 12:17 blev jag moster! Det blev en flicka och hon vägde 2935 gram och var 49 cm lång. Hon ska heta Nellie! Jag är världens lyckligaste och jag kollar på bilden som min syster skickade hela tiden. Hon är så fin. Min prinsessa! Trots att jag inte träffat henne än, vet jag att jag älskar henne och kommer ALLTID att göra. Jag ska sätta henne först, jag ska skämma bort denna prinsessa, JAG SKA GÖRA ALLT FÖR HENNE!

När jag var i USA sist köpte jag lite kläder.


Body köpt i Hollywood, LA i en souvenirbutik.
 



Converse från Hurricane, Hollywood, Los Angeles.


New York hoodie från China town Manhattan.

Köpte en I ♥ NY pyjamas också men den har de på BB :)
Nellie kommer vara så grym!
1 bella

åh! jag tror nellie kommer bli en väldigt välklädd bäbis! JAG skulle kunna tänka mig att bära den outfiten! (okej kanske inte bodyn, den passar bättre på mindre barn :P)

skriven
3 Lina

Vad underbart Emma! :)

skriven
5 kaj

åhåå jag dör på skorna!! biisetooofskor :D

skriven
7 andi

underbart söta kläder

skriven
2 anja

åhh du är för rolig emma :D

kommer bli en cool unge i dom där kläderna ;)

skriven
4 frida

Conversen var ju för söta. =) Grattis än en gång!!! =D Hon ser ut som en liten ängel. =)

skriven
6 anso

å ja önskar att jag oxå hade en moster som var lika grym som du. =D

världens sötaste skor btw!

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: