Poor little rich girl

Fan vad jag är här och ränner känner jag nu. Men har glädjefnatt!
Impad av Ferry. Han kan tyckas vara hård och känslokall, men han
är grym på det han gör, och det han uttalade sig om idag var bara
helt rätt och sant! You go glen koko you go.

Har varit i systers hus idag och fixat lite. Kände mig som en snickare.
För en gångs skull kände jag mig också lite duktig när det gäller sån
träslöjdvariant. Var fruktansvärt kass på det förr. Kan inte räkna på två
händer hur många kontursågar jag hade sönder. Vägrar helt enkelt
inse att "våld löser inga problem" fungerar. I like it my way.
Iallafall så blir huset fruktansvärt snyggt. De har verkligen designat
det från grund till tak inklusive inredningen. De är duktiga! Vill också
ha ett sånt snyggt hus. Kanske snyggare. Men först måste jag bli rik.
Har någon förslag på hur det ska gå till så kontakta mig:
[email protected]

Hiv o hoj
1 Anonym

you go glen koko you go , haha lite skön-t ! FERRY är för övrigt grymt bra ! Sa jag grymt bra ? Han är ta mig fan klockren !

skriven
2 kaj

hej sockerpullan!! ditt förslag låter så in i hällvätte fint (majoriteten av det iaf, vad var det för avslut!??) men på lördag ska bellet och jag se världens bästa markus i linket jue :D vad sägs om söndag? smek

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: