Måndag

Känns som tisdag?! På fredag är det planläggningsdag så då blir det ingen barnehage. LÅNGHELG!

Älskar Öyjorden barnehage. Vi är alla eniga av de typ 20 olika barnehagar vi varit på tillsammans är den helt klart bäst. Och mina veckor på paddedammen har varit så bra. Tråkigt med bara 3 dagar kvar. Snällaste människorna jag träffat i Bergen. Idag när vi var ute på förmiddagen så kom Karoline och gick. Hörde att andra delen av huset hade lite folk så jag hoppades såklart att Karoline skulle få komma. And she did :- ) What are the odds tänker jag. Hon kommer dit imorgon med och på torsdag ska Ellinor joina. EG LIKER DE EG.

Jag saknar min familj. Vill krypa upp i mammas knä och se på Bondi beach. Tryggt. Hur mår min syster? Hur mår bebbis Ava Alezandra i magen? Hur går husbygget? TAGIT KORT ÄN?!



3 coola girls.

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: