Lever i en mixer, utan batteri.

Vilken mixed up dag detta har varit. Därför ska jag nu chill out med ett jaccuzzibad (stavning?) och förhoppningsvis kan jag tänka på något annat än Santa Monica College! Jag är så himla stressad just nu. Men jag kommer nog lugna ner mig för imorgon får jag träffa min systerdotter för första gången. Nellie! ♥ Längtar! Ska bädda hennes säng nu så allt är klart till imorgon när de får komma hem :)


Hiv o hoj

1 Michelle

Ja, visst är det! Kilroy har jag hört ska vara ett mycket bra företag att åka med, tror de har möte om SMC också. Vore ju perfekt! Ja, men tänk på det, för det ska jag göra! Till hösten (om jag inte åker i vår som au pair) vore ju riktigt bra isf, för då slipper man hemska kalla sverige under vintern och får njuta en sista sommar i sverige iår. :) Fan, USA!

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: