HEJ

Jobbar på för fullt uppe i huset. Jag har kissarna som tur är så jag är inte ensam. Men det är fruktansvärt tyst hela tiden. Börjar snart klättra på väggarna liksom. Men jag känner mig som en riktig man alltså. Eller redi' karl som man säger på gammal småländska. Dags att sätta upp saker i bokhyllan. Kan visa er bilder aswell lite senare. För nu har jag minneskortläsaren här uppe. WO!

Och för er som undrar. NO! Still no baby... Så vad tror ni det blir? En Adrian eller Tilde? Mina förslag är Ivar eller Awa Alexandra. Förstår verkligen inte varför de inte ens funderar lite på det.

Back to work
1 Åsa

hii, tänk om de blir en adrian OCH en tilde. men jag tror på en Adrian. =) Fats jag brukar ju inte ha rätt spec. ofta.. ;)

Ivar i Mysteriet på Greveholm! Och du Awa Alexandra är ett grymt fint namn. =) Det tycker jag du ska knacka in i deras huvuden. =)

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: