Godnatt

Smirnoff och Baileys har världens dåliga rutiner, och de drar mig nedåt likaså!! De sover jättesent på morgonen och slöar runt hela dagen. Sedan framåt 18 blir de superpigga och ju senare desto piggare. Jättekul för mig som vill följa dem vart de än går. Kan inte slappna av verkligen. Är rädd för att de ska skada sig i huset eller något. Lyckades somna runt 06 imorse och vaknade runt 09.

Saker och ting börjar ta sig. Jag är inte moster än för er som undrar. Ungen är lite seg :- ) Kanske ärvt av mig. Jag städar och sopar runt i huset hela tiden och försöker hitta saker att göra. Snart finns det inget alls kvar och jag börjar bli rastlös!! Väldigt snällt att Kajsa trotsade vädret och FRAMFÖRALLT VÄGLAGET att komma och underhålla mig några timmar :)
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: