Godnatt


Detta förstör min image lite. Vem fan ligger och lyssnar på Bamse en kväll i Hollywood???
Nu ska jag sova och hoppas att inte elektrikern ringer på dörrklockan kl 07!
1 Michelle

C'mon! You can do it tooooo, så glassar vi på stränderna, njuter av atmosfären och SER USA! :D

skriven
3 MALIN

superfin blogg =) allt bra med dig idag?

skriven
2 Michelle

JA! Santa Monica Collage VILL jag bara gå på, om du ska söka till hösten med start i augusti så skulle man söka i juni typ tror jag. Jag vill! Nästan mer än au pair faktiskt, men jag lovar att jag ska skriva ett inlägg om mötet ta bilder osv!!! :))) OM vi skulle plugga på SMC, skulle vi kunna bo ihop isf, för det är ganska dyrt att ha boende själv läste jag, men jag hamnade på en sida där det stod om massa som skulle börja plugga där och så. Som sökte folk att bo med osv, vore ju grymt!! Vore så satans COOLT! Sen har man ju liksom fritid efter skolan, så man kan göra vad man vill! :D

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: