Barrabapapa

Typiskt mig. Grubblare som jag är! jag har panik för jag snart åker hem!! Jag trivs så JÄVLA bra i öyjorden barnehage så ni fattar inte!!!! Hade lätt tagit erbjudandet om alla veckor framöver. om bara inte!! det börjar liksom dra ihop sig nu. Det är liksom inte ens jobbigt att stiga upp på morgonen. Jag längtar verkligen till jobbet. Trodde aldrig jag skulle säga det. Längtar redan till och få träffa alla imorgon och ha superkul!! Mysa och flumma runt med barnen!

Har träffat världens snällaste människor. Trodde inte sådana människor existerade helt ärligt. Jag har panik i detta nu! Man vill verkligen göra sitt bästa varje dagför de gör sitt bästa för oss! Alla fina barn och de snälla vuxna. De kallas oss swedish team. Det är göjj! :- )

Imorgon är det inte bara jag och Ella som ska dit, utan Karoline och Emma också!! vilket jävla dreamteam!! Det kommer bli så kul. men sorgligt också!

Men men... Nej. Bäst och göra ngt vettigt. Börjar liksom dra ihop sig.

Kram
1 kaj

emma!! jag saknar dej! när kommer du hem? :) min lilla leverpastej*****

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: