Ännu mer av änglarnas stad.

Här kommer en hel drös med blandade bilder från Los Angeles från de gångerna jag varit där. Det är lite bortglömda bilder och jag blir extra glad när jag ser dessa på något sett. Vissa har förklaring, andra inte. Några av dessa bilder visar också vad jag inte får nog av i LA, saker jag vill göra och se dygnet runt!




Santa Monica Pier



Santa Monica


Onyktra på mat efter ett besök på cheesecake factory. 


Världens grymmaste karusell! Eller det är väl ingen karusell. Går inte förklara! Nästa gång i LA ska jag åka denna en hel dag.


Världens godaste soppa i bröd på Universal Studios


Trotsa Runyon Canyon och gå motsatt riktning och få bästa sikt mot hollywood sign.


Måste försöka tima in oscarsgalan igen. Dock ska jag köa på RÄTT sida nästa gång!


Emmas käresta


Haha så jävla less på att vänta på kändisarna.


Beach


Nästa gång ska jag inte ha gult hår!!! Varför Emma varför?


Jag måste kolla in sunset strip. Har åkt igenom området flera gånger men det har liksom aldrig slått mig att det är ett place to chill. Jag har verkligen haft fel. Men har vetat att Ashton Kutchers resturang ligger där, ketchup.


Älskar denna lilla skyline.




Att klä sig i en I v SF tröja i Hollywood är ju kanske inte sådär jättesmart. Typiskt mig.








Just nu skulle jag vilja gå vilse i LA och inte ha ngn aning vilken boulevard jag är på. När denna bilden togs var jag dock inte så glad för det.


Måste bara kändisspana på Urth café. Paparazzina ligger i buskarna där, very popular.


Jag vill tatuera mig på LA ink. Det är inte alls så complicated som man tror.


Älskar Beverly Hills!


Santa monica


Älskar att börja dagen med en green tea på starbucks i Hollywood! Skulle kunna sitta där i timmar :- )



Jaja. Hade inget bättre för mig at the moment. Men mår ni alla bra därute? Vad händer?
Såg melodifestivalen förut för första gången på typ, år. Herregud så jävla dåligt det blivit?
Trodde vi började bli lite hippa i Sverige. Big NO NO!
1 Michelle

UNDERBARA BILDER EMMA, jag dör typ. Och du, jag är bajsnervös om jag ska åka till USA, herregud!

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: