Anna panna i ett nötskal :- )

Min syster är ju rolig. Hennes vatten gick idag. IDAG av alla dagar! Idag stod det liksom inte barn på schemat, det stod FLYTT ! Så jag har kört fram och tillbaka med flyttlass till nya huset som blev färdigt idag (inte helt färdigt, men typ). Jag får även inviga huset och sova där själv inatt med katterna för Per måste åka till BB och sova hos Anna.

Allt är inte 100 än. Anna får kanske komma hem imorgon igen. Vi får se. Har ingen aning. Jag har iallafall hela kvällen och natten bokad nu. Kommer få vara i huset med katterna och packa upp. Kul med läskigt. Om jag får igång det trådlösa bredbandet kommer jag visa er bilder :- ) . Sjukt snyggt! De har designat och inrett hela huset själva. Verkligen skitsnyggt resultat!

Mr Baileys och jag.
Smirnoff är envis och vill inte vara med på bild.

Hiv o hoj!

1 Lina

Anna var inne när jag jobbade förut och berättade det. Hoppas allt går bra! Ta hand om henne och katterna. :)

skriven
2 kaj

spännande ju! :D

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: