Jag vänder mig till er

Har spenderat flera timmar på synsam för att beställa nya linser och köpa nya bågar. De här bågarna väljer jag mellan:

1.
 

2.


3.


4.


Skulle uppskatta hjälp! :-)

1 frida w

De forsta bagarna!!

skriven
3 fia

1 & 4 tycker jag var snyggast :)

skriven
5 anso

jag gillade första bågarna bäst =D men du e grymt snygg i alla

skriven
7 Michelle

Dom första! :)

skriven
2 Madde

Hejhej! Jag undrar om du skulle kunna vara så snäll att rösta på mig på veckans blogg? :) Skulle verkligen verkligen vilja vinna för en gångs skull:) Isf är jag nummer 21. Tack på förhan:)



Här är tävlingsinlägget: http://superskadad.blogg.se/2010/april/veckans-blogg-borja-rosta-1.html

skriven
4 lukes

söta bilder ;D

skriven
6 Lina

tycker med de första. :) så du gick inte till konsum och frågade alla? :P

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: