FREDAG IMORGON !

Åh. Nu orkar jag inte med studera.nu längre. Jag har sökt och nu ska jag hålla ALLA tummar att jag kommer in på det jag sökt. Orkar inte mer styr!

Morgondagen ser bra ut. Inleder dagen med en sovmorgon. Sen ska hela mitt rum storstädas (inklusive garderoberna och klädstången), sedan ska jag kopiera lite papper och posta iväg. In på nordea och boka tid. Sedan ska Emmusch hjälpa mig med norska skattedeklarationen, orkar inte ta tag i den! Kvällen avrundas på brygghuset med en öl! Ah så gott! Skulle vara gött om jag kunde klämma in någon soltimme eller två på dagen också. Man måste ju passa på :-)


Feel the mix. Times square
1 bella

emma! kan vi inte göra så att jag kan sola ifatt innan ni brunhudade ger er ut i solen? haha! hälsningar från den lite mindre genomskinliga bella :p

skriven
2 Lina

Kul Emma. :) Vad sökte du?

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: