Ännu en dag

Spenderat dagen överallt i hela Vimmerby. Epok, 48:an, "alla" butiker, hemma hos emma (alltså emma strid, inte butiken hemma hos emma). Ett jäkla spring. Saknat mamma idag. Även om min mamma är i samma stad, saknar jag henne varje dag. Så skumt, men sant. Min älskade mamma. Får inte glömma pappsen heller. Imorgon ska jag jobba med han, och det är gött! Kom och hälsa på mig på konsum! Blir alltid lite roligare när man ser lite kända ansikten bland alla pensionärer :-)
1 Lina

jag jobbade en dag förra månaden och har inte fått något.. träffar du AM kan du väl säga att jag gärna jobbar lite?

skriven
2 mandy

tja gullrumpa;) rätt som det e dyker jag upp bakom hyllorna på konsum o tjoar på dej! :D

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: