Tro och vill

Denna kväll har för min del varit frågvis. Fan har frågat mig själv flera hundra frågor. Okej, kanske inte flera hundra.. Men MÅNGA! Jag stör mig på att jag är en sådan jävla grubblare. Alltså ni anar inte hur mycket jag grubblar. Det är inte  bara dåligt såklart, det kan vara bra ibland. Om man grubblar över saker inser man efter ett tag hur det egentligen ligger till... tro mig det kan vara lärorikt.

Tog en trip till Ålhult också. Det var ju... som vanligt jobbigt. Ovanligt jobbigt ikväll. Men man känner ju att man lever då adrenalinet bara pumpar i 120 i kroppen.

Just det.. inatt hade jag världens underbaraste dröm. Jag blev ledsen när jag insåg att det bara var en dröm. Och fan så olyckligt allt kändes då. Men jag tror såhär, om det kan slå in i drömmen när man sover, varför kan det inte slå in i verkligheten? Jag ser det som ett tecken att det KAN bli så. Man måste tro. Och vilja.


Där är du någonstans.

Kolla detta! Älskar Miley's röstkapacitet.

1 Anna

Okej, först och främst måste jag veta hur lång tid resan kommer ta och om du har möjlighet att ta med kylboxar!

När vi åkte tog resan 28 timmar och det var liksom lite halvt upptinat. Men nu har vi ätit köttet i 2 veckor och ingen har dött av det haha.

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: