Shontelle - Stuck with eachother

Trots fåtal timmar sömn har jag inga problem alls att vakna på morgonen. Upp vid 10. Alla bra till mig. Köpt några kilo kött idag inklusive en frysbox. Så allt ligger på frysning i frysen på konsum. Jag ska fan ha med mig mitt körre alltså.

Snart kommer morfar och hans dam för att säga hejdå till mig. Men det känns inte riktigt som det eftersom vi ses typ inte alls ofta längre. Så hej på er.

Har hunnit med att luncha med syrran, kollat på christina aguileras turnedvd med Ellinor. Helt sinnes vilken brud!

Ska försöka lägga upp en video med lite bilder. BRB!

1 Anso

hoppas allt kommer gå superbra i norge! det kommer bli konstigt att komma tillbaka till vimmerby när ni inte är där =S

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: