Sämst

Mina tåååår is hurting. Jävla gummistövlar.

Kort efter att jag publicerat inlägget imorse blev vi inringda. Panic. Fick en LITEN morgonpromenad också imorse. Alltid lika härligt! Haha. No harm Kajsa! Jag fick ta hand om barn i 2-3-4 årsåldern. FY FAN VILKA BARN! Alltså seriöst vissa av dem var så hemska. USCH! På bussen hem hade Ella och jag en skaplig störarmoment. Klagade på allt och alla. Mina arbetskamrater var ändå rätt okej... Ella fick de bästa.. och Kajsa... Ja, de sämsta... :P . Kajsa har just tryckt i sig den andra kexchokladen. Deppig tjej där tror jag. Haha!

Upp vid 5 imorgon! YES!!!!! Not. Kul att vi åker vid 06 imorgon och kommer hem 18. Fy fan. 12 timmar. Det är bussarna som gör det. Men jag vill faktiskt bo som vi gör. Det är SÅ mysigt här!! Älskert.

Har uppdaterat pappa om listan med mat som MÅSTE skickas med Kajsas föräldrar. Den innehåller allt möjligt knasigt som jag i annat fall inte brukar äta. Såsom fruktsoppa, majsmjöl och torkad frukt. :S . MEN CRAVINGS!!!!!

Och KOSSE har spelat match idag!!!!! GJORDE 1 mål! Var nära på att börja böla när jag såg på livescore. RERRE I MISS YOU!

Ska ring henne strax, sen efter det ska jag sova. Har redan gjort lunchlåda. Älskar att skryta med det! Haha.


HEJDÅ!
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: