ONCE AGAIN!

Igår försökte jag lägga mig klockan 23. Det har inte hänt på typ, since I can't remember when. Helt ärligt alltså. Tror ni jag kunde somna? NEJ! Vred på mig i frustration till klockan 03:30. DÅ somnade jag. Upp vid 8:30 för att som det var tänkt ta tåget till Kosse en timme senare. Men pappsen var så snäll och tankade hoben så jag kom iväg mycket smidigt. Dock somnade jag vid ratten x antal gånger. Hatar att köra bil. Blir rädd!

Dagen har varit helt fabolous. Så skönt att träffa K igen efter bajslång tid. Och det lär bli ännu mer bajslångare tid. lagade moussaka och tog en runda på stan. Och vet ni vad? Jag shoppade 0 kronor! 0 kronor!!!!!! Följdfråga på det: Vill ni veta varför? För i december (förhoppningsvis om allt går som det ska, peppar peppar) så ska jag och K ut på äventyr!!!!!!!!! Jag hoppas och ber varje timme! Detta är stort mina vänner. MYCKET stort! Jag avslöjar så fort jag vet om det blir av, om jag orkar ;-) . GAH!

Pumpat minihårddisken full med filmer nu från Kosse med. Så nu ska jag välja ut vilken jag vill se :-)

Hoppas ni mår bra och att allt är frid och fröjd.

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: