Mr Clock is not moving forward..

Tiden står stilla. Seriöst. Panne big time!

Kajsa sitter och lyssnar på Annies song. Det är ju låten.
Amanda sitter och läser en norsk bok. Lynettes reise.
Ellinor & Emma är ute och går i regnet och dimman... Regndimman kanske.

Och jag gör typ allt man kan för att fördriva tiden.
Jag läser bok. Bloggar. Tar bilder. Äter upp all min mat. Går till bryggan och skriker. Tvättar. Tjaffsar. Flätar håret.

Ändå står tiden stilla.


Dags att sova snart. Ja för er om inte hört. Jag har blivit en helt annan människa. Jag går och lägger mig först av alla. Somnar vid 10 (SENAST) . Sover som en stock. Sover igen för hela sommaren tror jag då jag kunde vara uppe till 05 om jag började 07.

Kajsas föräldrar kommer vid 20! Inte långt kvar. TJOHO!
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: