Måste klara det.

SÅ TRÖTT JAG DÖÖÖR! Upp vid 06 imorgon IGEN. Panik!
Ni fattar inte hur kämpigt jag har det på morgonen när jag är framme vid mitt busstop. Alltså jag dööör. Kommer upp för backarna helt jävla slut och svettig. Fy farao!

Och imorgon är det ännu mer panik. Idag var jag framme 07:53. Imorgon måste jag vara framme 07:45. HUR FAN SKA DET GÅ UNDRAR JAG DÅ?

Jag måste verkligen kuta. KUTA! Och jag måste hoppas på att trafiken gör sitt och att vi bara glider fram.

Jag hade iallafall tur idag. Jag typ, rullade ner för backarna och sprang allt jag kunde för att hinna med den tidiga bussen (visste inte ens att det fanns någon men min magkänsla sa det) . och precis när jag kommer till busstoppet ser jag min buss komma. LYCKA! Men marginalen är lika med 0 i stort sett. Fan vad kämpigt imorgon!
Måste ladda nu. Jag ska hinna upp innan 07:45 och ner innan 16:00! Jag ska fan filma / ta bild imorgon så ska ni se hur jobbigt det äääär!

Nu ska jag prata med mamsen och pappsen.

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: