Läskigt

By now borde ni veta att jag har en secret crush på nässpray. Detta har varit ett problem för mig i 4 år cirka. Jag gjorde uppehåll på ett par månader en gång. Förstår dock inte hur jag klarade det. Nu är jag inne på min 5.de månad. Och jag tar inte det en gång om dagen heller. Snarare 4-5. Att sluta känns omöjligt.

Nu har det till och med gått överstyr. Jag har alltid vetat att det är farligt att överdosera och att luktsinnet försämras och yaddi yaddi yadda. Jag har aldrig kännt såhär. Nu om jag inte tagit nässpray på några timmar, så får jag en hell of a huvudvärk. Alltså läskig huvudvärk. Sådan som man bara vill skrika och döda någon av, typ ungefär. Sedan, så fort jag fått mig mina sprut så lugnar jag ner mig.

Seriöst. Jag börjar bli rädd. Hur ska detta sluta? Har testat näskanna ett par dagar nu. Det hjälper inte.
Gud nåde.

OKEJ. Nu har jag bestämt mig. Imorgon. Då är det slut. HÖR NI DET? Imorgon ska jag bli fri från mitt beroende. Imorgon.

Snacka om ett emmadillemma.

1 anja

ok, hoppas ni får ngt iaf :D

kollade in bloggen du tipsa om, för rolig tjej ju :D

thanks a lot!

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: