Jobbig daaag..

Jag brukar inte vara så jävla känslig.. men fan jag har bölat flera gånger igår och idag.. Och det jobbigaste is yet to come!!! PANIIIK!

Att säga hejdå till mamma imorgon i hallen och se hennes ögon kommer vara så tungt, att höra pappas darriga röst kommer få allt kroppshår att resa sig.. Att klicka av telefonen efter sista samtalet med kosse kommer kännas så jävla tomt.. Att säga hejdå till grabbarna som jag umgåtts med varje dag i 6 månader kan jag inte fatta hur jag ska klara..

Men I have to do this.. Livet går vidare som sagt. Detta är en upplevelse..

en sömnlös natt som resulterade i detta!




Ha det så braa allihoppa!!!!!!!!! Nästa gång sitter jag i Bergen!

1 bella

det kommer gå bra emma! ni är ett gäng kanontjejer som kommer stötta varandra! vi ses snart igen :-)

skriven
2 Anso

jag tror du gjorde rätt val genom att åka till norge. du är ung och ska uppleva världen. ni kommer få det underbart! =D

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: