Jobba ?

E, E & K och jag är uppe tidigt idag. JOBBIGT! Det är så att första arbetsdagen kan bli idag. Men eftersom vi går i ovisshet som K uttryckte det så måste vi upp tidigt i stort sett varje morgon IFALL de kommer ringa. Ganska jobbigt faktiskt.

Vi är lite nervösa. Detta inkluderar inte K, hon är MYCKET nervös. Det som jag är rädd för är enbart personalen. Jag hatar när personalen är elak och bara snackar en massa skit. Det är det värsta jag veeet. Sen att vi bor typ åt helvete är ju med lite jobbigt så vi måste kolla upp bussar och skit, och bussystemet är inte det lättaste här. Det är byte i Åsane lite då & då... Och ibland tar de helt andra vägar så man kan inte riktigt veta till 100 vart man kommer. Och om man frågar något får man ett stumt svar tillbaka. Drives me crazy.

Om inte Helena ringer blir det att sova någon timme till. Att gå upp vid 06 är helt stört. Fast snart måste vi kanske till och med börja gå upp vid 05. För bussen tar 40 min och så ska man hinna få i sig frukost och göra matlåda.

Gaaaah. Kul inlägg känner jag. Men jag är nervööööööös så måste skriva av mig. Jaag blir lugn av detta. DET KOMMER BLI BRA!
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: