Imorgon är dagen

SOM jag väntat på morgondageeeen. Imorgon får jag ett stort lass med MAAT av mamma och pappa. Det är nämligen så att Kajsas föräldrar kommer. SO NICE! Längtar ihjäl mig typ på något konstigt sätt. Och mina HÖRLURAR kommer!!!

Ska nog in till IKEA imorgon igen. Dagen där idag var farlig. Handlade chips och ahlgrens. Men mest för att trösta Kajsa som jag och Mandy träffade helt depp på bussen i Åsane. Lilla gumsi pissetofffsen

Imorgon ska vi också ta en promenix innan gröten. Allahibra. Har allahibra på hjärnan. Det är typ alla bra men ihopsatt så det låter mer arabiskt. Onödigt vetande.

Nu ska jag borsta tänderna och läsa bok. 5te hela boken i mitt liv jag läser.

Hittils har jag läst:
- Totte kissar på sig
- Sune börjar ettan
- Frank
- Carolina gynnings självbiografi

och nu då denna. Att älska som en porrstjärna av Jenna Jameson.

Listan växer sakta men säkert kan man säga. Får ju inte vara massa onödigt skit på den.

1 Änt

ek, den är ju så jääävla bra . Lite väl detaljerad ibland men BRA ! Rock on ;)

skriven
2 anja

jag ahr med den jag med för att läsa! :D

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: