I better run

Mandy, Ella & Emma har precis åkt med bussen. Jag ska dock ta en lite senare. Fan om 15 minuter. PANIK! Jag gick på toa, well.. satt där och gjorde mina behov och tänkte över mina bekymmer.. Går ut, svänger runt in mot tvrummet, så sitter Kajsa på soffan som en zombie och stirrar rakt mot mig. FAN så rädd jag blev. Eller, I still am.

Somnade runt 21:30 igår. Vaknade 06. Ändå så jäävla trött. PANIK! VEt inte vad det har tagit åt mig. Jag sover ju mest hela tiden känns det som. Idag ska jag fråga om jag får gå en kvart tidigare för jag vill hinna med bussen hem. Igår missade jag den precis och fick stå och vänta i 35 minuter!! Så trist. MEn jag höll mig ju själv underhållen genom att ta ut alla mina rastaflätor. Tog ett par timmar.

Nae. I better run. Packa ner kläder och matlåda innan bussen kommer.


Tjing tjing.
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: