Hos syster

Har varit hos min syster i 20 minuter. Som vanligt börjar jag vistelsen hos henne med att gå genom alla skåp och lådor. Man hittar alltid massa gott :- ). Speciellt nu när det finns en bäbis i magen. För er som inte visste så ska jag bli moster. Är lite nervös inför den rollen. Men som det ser ut nu lär jag bara vara hemma första två veckorna med bäbisen. Så kan slappna av. alltid när jag är i närheten av ett spädbarn blir jag jättenervös. Även om jag är två meter ifrån det lilla livet är jag rädd att jag ska tappa det eller på något sätt skada det. + Att det är alltid bäbisar som har makten och kontrollen över mig. Jag har 0 känsla för såntdär... Kanske är tur att jag kommer vistas på andra sidan jordklotet :- ) då är bäbisen i säkert förvar.

Kände bara för att visa min t-shirt som jag vann på 1000apor för några månader sedan. Bär den med stolthet.



Anti sviniga chefer

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: