Godkväll

Dagiset jag varit på idag och ska vara på hela veckan är mycket bättre än kristianborg. Dock är barnen tråkigare men personalen desto bättre :- ) .

Finns dock ingen bättre känsla än när man rullar in med bussen mot tellviksvegen och man känner lugnet. Kajsa var hemma idag för hennes mage krånglar... Imorgon ska jag kuta så fort jag kan för att hinna med en tidigare buss hem till kajsa :- )

Vi har ätit pasta och nu förbereds matlådorna inför morgondagen. För min del blir det soppa och bröd.

Jag ska krypa ner nu. Måste ladda till imorgon. För jag måste typ gå i sånjävla lång och brant uppförsbacke för att komma till min barnehage. VÄRSTA NÅGONSIN! Tusen gånger värre än San Francisco.



"Festplassen" I bergen.


Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: