En mer ordentlig jänte..

Okej. Jag har fått i mig lite näring och protein i form av röda linser och ris. Mandy var så snäll och bjöd mig på hennes specialsoppa! VÄL BEHÖVLIGT! Dock kliar det i hela halsen och ut i hörselgångarna så vet inte riktigt om jag tålde dem, men whatever. I'm used to it.

Idag gick det bättre på barnehagen. Bussresan dit och hem är rolig. Eller seg som fan. Men det händer alltid något kul på bussen. Till exempel sätter sig en stor och äcklig gubbe som luktar rök bredvid Ellinor, trots att hela bussen är tom. På vägen hem sitter en tant av det större slaget framför oss och jag tänker mig (som vanligt) inte för och säger typ: "Jag hatar när en fat fattie stiger på bussen" "ÅH jag hatar dom" .. Hon kek bak mellan sätena och gav mig arga blicken. Och busschauffören i den bussen stirrade på mig i backspegeln hela tiden. I don't know what he was doing.. Seriöst. It did'nt look good. Sedan ska han ut och hjälpa en dam med rullatorn, när han går in igen fastnar han med ena fickan i ett säte. Haha. Det var inte lätt och hålla sig där. Speciellt med en Ellinor som ligger och asgarvar i sätet bredvid.

Idag på barnehagen fick jag vara inomhus i 4(!!!) timmar (happy) och när jag satt själv i Lunchrummet kom Ellinor så glatt. Ellinor fick dock spendera hela eftermiddagen (4 timmar) ute, i regn! För roligt när jag satt med ett barn i knät och myste och såg ut på stackars Ellinor.

Imorgon är jag ledig... Eller, jag har gjort mig ledig. Jag är trött. Den där halv fem tjejen jag var för ngn vecka sen har ju gått och hängt sig någonstans. Igår somnade jag kl 21.

Haakon knackade på förut. Tydligen kommer elektrikern imorgon kl 07:30. Jag säger en sak. Haakon är det snyggaste på länge Idag hade han på sig svart kostym med vit uppknäppt skjorta under, och han rökte cigarr!!!

Mandy och jag ska till Åsane imorgon. Jag förmodar att Kajsa ska följa med. Vi ledige jänter :-) .



Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: