Bästa starten på dagen.



Jag sitter och dricker en kopp te och (som vanligt) drömmer mig tillbaka till februari och mars månad då jag befann mig i Amerika. Använder googlemap och går omkring på gatorna som Emmusch och jag gick på varje dag. Den långa raksträckan från hostellet till walk of fame, från hostellet i New york ner till tunnelbanestationen. 

Jag minns allt som om det var igår. Och jag vet att jag kommer befinna mig där om något år. Jag bara måste. Jag känner att jag hör hemma där. Det finns ingen annan plats för mig. Min dröm är att Kosse får kontrakt med LA och skriver på. Jag flyttar sedan dit till henne och bor där i några månader. Och vet ni vad? Vill inte säga för mycket, men den drömmen är inte alls långt borta...
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: