Bananer och tvättställ

Eventhough att jag hatar att skriva om jobb så vill jag bara säga att jag inte jobbar idag. Jag och Mandy har precis storstädat hela placet. Kajsa fick dock lida pin för att jag sa att jag inte kände mig tipptopp. Pigg tjej kommer in och däckar i vår säng efter att Marie tjötat på na.

Mandy och jag ska ta bussen till Åsane om 20 min. Handla bananer och tvättställ. Och swedish fish (gelatinfritt godis).

Det regnar som vanligt i Bergen. FAN vad tråkigt. Kan det inte vara lite sol eller iallafall uppehåll?

Kul blogg känner jag som skriver om jobb och väder... Kanske dags att lägga ner!

1 bella

nähä lägg inte ner! jag älskar din blogg emma! :P hoppas ni har det braaaa!

skriven
2 Debban

Hej Emma! Hoppas allt är bra :) Var ni tvungna att visa leg när ni köpte busskort?? Puss

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: