Åsane

Tog som sagt bussen till Åsane senter imorse med Kajsa, men hon fortsatte sin lilla resa. Hon skulle tydligen åka linbana upp till sin barnehage. Allt kan hända här känns det som. Crazy people.

Jag handlade mat. Eller mat och mat. Mjölk, äpple, cheesedoodles, pepsi, kex, ost. Kunde inte motstå. Såg en äcklig jävla råtta i tunneln också. Så got damn groose var den. Yuäck! It was as the size of my arm, seriöst. No kidding.

En äcklig fågel satt och glodde på mig när jag satt och väntade på bussen. Jag spelade också in detta. Mest för tidsfördrivs skull. Så pinsamt. Men jag skrev igår att jag skulle filma min väg upp till barnehagen, men eftersom jag inte jobbar idag så kompenserar jag med detta.

 


Har sett ett one tree hill avsnitt i säsong 6, sovit, ringt pappa och mamma. Och Anna ringde en snabbis på bussen hem. Alltid skönt att prata med dem. Nu är det typ 4 timmar kvar till tjejerna kommer hem. Vad fan ska jag göra nu då? Jag mår sämre för varje minut som går. Helt knas. Detta är inte likt mig.

Men take it easy folk's.

OCH LYCKA TILL KOSSE PÅ MATCHEN IKVÄLL! Följer livescore!

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: