A good time

Trots en dag med kind of mycket saker och göra är jag inte trött. Och jag vet att även om jag lägger mig sist blir det jag som vaknar först och står med gröten imorgon igen. Men vad annars finns det och göra liksom :- ) .

Vi har varit på vikarservicehuset idag. Det gick smidigt och bra.
Efter det handlade vi lite mat som vi behövde, och sedan hoppade vi på bussen hem för att laga pizzaaaa :-) .. En pizza med skinka och oliver och en med tonfisk!

Efter maten tog ella och jag en promenix. Vet inte hur många gånger vi sa "kolla så fiiint"..
Sedan blev det filmkväll och vi fortsatte med en annan Julia Roberts film.. Min bästa väns bröllop. Mandy är fortfarande inte riktigt 100, och det är tråkigt. Feel sorry for her. ♥

Imorgon ska vi in till sentrum för att fixa norskt personnummer, norskt telefonnummer.. och busskort!


Här är lite bilder från idag:

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: