Voice within

Det fortsätter väl inombords. Vet inte riktigt hur jag ska få bort detta... Men tiden lär väl utvisa.
Vaknade idag runt halv tio. Då drog mandy och jag ut på powerwalk och det var so nice. Det har varit soligt i Bergen 2 dagar nu, och man blir lite gladare av det. Vi har lapat one tree hill som annars, och det fortsätter väl resten av dagen. Medan ellinor och amanda var ute rörde jag ihop en soppa. Och det blev verkligen tasy! Röda linser, krossade tomater med chili smak, lök, vitlök, lövbiff och alla möjliga kryddor. Spicy. Eller strong som man tydligen säger enligt ellinor.

Vill ni veta en sak? Näe fan, jag är inte redo att berätta än.... Men det kommer! Hoppas jag.

Here's some random pics..








Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: