t.A.T.u

Nu är jag trött. Jobbat hela veckan och det blir så långa dagar när man åker hemifrån 06:16 och kommer hem 17:30. Nästan 12 timmar. Precis most i ma stekt potatis och bacon med ägg. Kan vara det godaste som finns.

Annars rullat allt på... Gött med pengar. Måste tjäna in cash om jag ska kunna åka iväg i december!

Och det där jag skrev i förra inlägget om att ni andra kan dra åt helvete.. var inte helt sant. Ibland har jag så furktansvärt mycket aggressioner inom mig och känner sådan sjukt läskig hat så jag kokar över.. Men no harm guys! In a good way this time :)

Lyssnar på t.A.T.u och ser de andra fixa käk. Mandy är ute och löper.

Givande inlägg....

Ska snart snacka med mor och far min! ♥


HA DE & KOS DEG
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: