roligaste dagen i hordvik !

Emma mår illa. Jag menar Emma Strid. Pratar inte om mig själv i tredje person. Jag försöker göra henne sugen på gorbys piroger, inbakade calzones, öl, ... eller okej. jag försöker få henne att spy!

Kajsa är så jävla rolig. Emma hatar ordet pulla. Och det är så roligt när hon hittat på massa pull-ord. Isterbandspulla, ketchuppulla, daddelpulla.

Jag dööör av Skrattt med 3 t och stort S.

Förut hade vi typ disktrasekrig. Vi har använt en disktrasa mer än max och den var inte fräsch. Emma började hota den mot mig för jag var tydligen taskig som pratade om mat och somehow slutar det med att jag vill kasta den på Ellinor. Det gör jag och den träffar Ellnors godisbit som hon precis håller på att stoppa i munnen. Ellinor blir asförbannad och vi låt dubbelvikta.

Hm.. ngt mer kul som hände idag. Vi satt och kollade på lite klipp. Bland annat detta:



Några minuter efter, gör Ellinor typ exakt samma grej.. och det låter exakt likadant.
Haha.

Ont i magen.
1 Anso

haha vilket pinsamt klipp XD

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: