ouhhouhh

Fredag imorgon! KALAS

Har sådant suuuug efter apelsinjuice  !!

Det är roligt att vara på samma avdelning som Ellinor.. och idag Kajsa :-)
Idag sa jag till Ellinor att visa Trueman (en som jobbar på vår avdelning) att hon kan trixa.
Ellinor klarade trixa till 1.

Igår sa jag till barnen att Ellinor ska dansa. Det slutade med att en unge frågade: Ka gör du för nåkke?

När vi var ute på gården bad Björge (en i personalen) någon av oss att komma in och hjälpa han. Ellinor tog åt sig arbetet. Vände och gick, tittade på mig och Kaj, tog sig själv i röven och blinkade med ögat. Detta såg även Björge.

Istället för att tecka prinsessor till barnen brukar vi teckna Peyton och Brooke i One tree hill.

Har faktiskt ingen aning vad jag babblar om.... Jag är så trött.

Ken Ring - Nu måste vi dra

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: