OTH

Idag har vi sett FÖR många one tree hillasvnitt. Eller kanske inte för många på det sättet. Men vi borde ha gjort mer vettigt känner jag, hehe. Men fan, man får inte nog. Är så glad att jag köpte hela 5 säsonger!! Best choice of my life. Kanske inte riktigt. Men nästan.

Dagarna i Bergen rullar på. Igår hade vi besök från sentrum :-) . Debbie och Sofia var här och Mandy bjöd på morotskaka som visade sig bli heelt nuts god.

Ellinor och jag åt taccoköttfärs med spaghetti idag. SÅ JÄVLA GOTT! Alltså mat förgyller ju dagarna. Jag skulle vara duktig och ge mig ut på en springtur efter maten... Jag gav mig ut, och kom hem 15 minuter senare och mådde, well piss. För mycket mat i magen hehe.

Alltså jag får verkligen panik på att skriva bloooogg. Jag hatar denna skit. Varför ens skriva. Alltså hur viktigt är det. SÅ SÄMST!!!!!!!! MEn jag vet att om jag tar bort den gör jag bara en ny...

Imorgon är det måndag. Tänker ställa klockan på 07. Sedan får jag se om Helena and the gand ringer för jobb.

Hej på er

1 STOCKHOLMSJENNA

fin bild

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: