No more

It goes like this.

Det finns en barnehage som heter Kristianborg här i Bergen. På VISSA avdelningar blir man så jävla dåligt behandlad och jag har fått nog av det. Vet flera, inte bara vi, som tycker så... Och det är SÅ fel. Så nu kan det bara bli bättre för min del... Jag ringde Helena idag och sa vad jag kände, och tydligen har de tagit ställning till det, och det är bra! Hoppas att jag slipper åka tillbaka dit.

Fick åka till en barnehage som heter Övrebö idag.. Och jag log hela tiden inombords för det var så mysigt och alla var så himla snälla och trevliga. Älskar personalen OCH barnen! Så ska det va! Övrebö is the shit. Imorgon blir det tidig buss dit för de ville ha mig imorgon igen.

Hoppas allt är bra med er alla. Live your life, och ta ingen skit.
1 Anonym

Jag hoppas verkligen det Emmmm. Följer dig/er här i din blogg och vad som händer i det sköna nörget.(Nicke nyfiken du vet)Hehe... Jag mår kalas bra. & pluggandet går GREAT=)



Kraaaaams

skriven
2 Anso

å va skönt att det har löst sig =D

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: