HELG

Hej hej! Det är helg !! Hur skönt är det inte?? Slitit heeela uken och är fucking exhausted at the moment.. Det är tufft att höra klockan ringa 05:30 .. för att sedan komma hem runt 17:30. Kaow! Inte mycket fritid där inte.

Känner att peppen börjar komma tillbaka. Men vågar inte leva ut till det, för det crashas lika fort.

Detta var min andra vecka på mulesvingen barnehage, och jag trivs där. Älskar blåa basen. Idag fick Kajsa komma upp till oss och det var superb. Dock var ju inte de pedagosiska ledarna där idag så Kajsa fick uppgifter av monja som Kajsa inte gillade. Haha. Hon hatar också vissa barn på blå och är helt förstörd just nu. Och hon har varit där en enda dag! This is my life hehe. Lille kajsa pissetoffs!

Nu ska jag värma mat jag fick med mig hem från jobbet. NICE!

Och kan ni inte alla kommentera kajsas blogg och skriva: ICHE LOV!!!!
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: