HEJ

Precis camat med mor min... Tack Anna för du fixade det. Dock spilldes det många tårar... :( . But I can do this.

Älskar för övrigt Övrebö's barnehage. Har fullt upp med barnen heeela tiden! Har blivit kung på att måla prinsessor.. och nu duger dom för självaste prinsessbestämmaren. Får dock inte säga vad hon heter. Hon är iallafall väldigt skeptisk till om det liknar en prinsessa eller inte.

Och har haft tur med min favoritchaffis två dagar i rad. Han är en riktig cooling med små tighta blå-gula briller.. För roligt idag när jag ser Emma vid bryggen i väntan på bussen.. Så kör bussen bara rakt förbi. Knas.

Ella, Emma och Kajsa är och handlar... Har gett ella min plånbok så hon ska köpa frukt.

Ska äta upp mitt äpple nu. Lite för ansträngande att sitta såhär i längden...

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: