Where AM I?

Inatt ringde Kosse mig. Och jag liksom höll ögonen stängda i början, sen öppnade jag dem och fick helt panik. Kände mig helt vilse. Varför var jag hemma? Drömmer jag? Är detta min säng? Jag trodde jag var i Bergen. Hela gårdagen var så skum har jag kommit på nu i efterhand. Men ja, jag är hemma i Vimmerby igen. Det känns okej. Dock skumt. Saknar tjejerna, och saknar Bergen! I really do. Vi åkte genom fjället och det var 1 meter snö och bergen var så fina! Som det känns nu finns det inget annat alternativ än att åka tillbaka efter nyår. Den som lever får se.

Jag har ätit mer igår och idag än vad jag gjort på två veckor därborta. Pizza, julskinksmörgåsar, senapsås, saffrankakor, julmust, 2 mjölkpaket, minst 20 clementiner. Och vet ni vad? Snart ska jag åka till syrran och äta tacos

Kajsa. Snälla! Jag ber dig nu! Kan inte du be emma spela in när ni kör skrattleken och du gör dina moves som dödar mig? Jag känner för att skratta. och FAN vad jobbigt det var när man inte fick det på skrattleken.

Nej men som sagt.... TACOS!

På denna bild är det inte så mycket snö på fjället. Men oftast kunde man inte se att det var ett fjäll för det var bara så vitt! (anteckna)

1 kaj

hahah! in your dreams, det som händer i skrattleken stannar i skrattleken ;P men kanske... beror på hur många kexchoklad jag får^^

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: