Twenty

Imorgon ska jag vakna 05:45. Åka buss 1 timme. Gå en förjävla jobbig sträcka (tror jag). Jobba på världens sämsta dagis med världens sämsta människor. Byta 10tals blöjjor (och om min statistik håller kommer det att vara 70% bajsblöjjor). Torka cirka 10 snoriga näsor. Åka buss 1 timme.

Did I tell you that tomorrow is my birthday?

And you know what? Detta hör inte till ovanligheten...


1 Anso

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!! =D hoppas ni firar din 20-årsdag ordentligt där borta i norge =D

skriven
3 Matilda

Grattis Emma! Hoppas du haft en fin dag. Hörde att det blev blåbärsmuffins i morse ;-). Systemet nästa!! Massa kramar Matilda

skriven
2 Anna

Haha. Förra året firade jag min födelsedag med 2000 lådor sill.

Födelsedagar är till för att känna att man lever :D



Grattis!!

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: