Tankar och sånt...

Tjejerna tittar på gladiator. Men eftersom jag HATAR att kolla på film, så får jag underhålla mig själv på andra sätt och vis. Till exempel sett paradise hotel, slängt i en tvätt, checkat mailen var femte minut...

Jag lyssnar på Gabrielle - Out of reach, som varit min favoritlåt genom tiderna, och jag tänker på min familj. På hur mycket jag saknar dem och hur värdefulla de är för mig. Det är inte långt kvar nu. 3 ynka jobbdagar, sen är packningsdagen här, sedan åker vi på fredagen... Det kommer bli skönt att komma hem, verkligen. men otroligt jobbigt och lämna girlsen. Vi har haft 2 roliga månader. Vi har upplevt så mycket tillsammans. Tänk vilken jäkla utmaning vi klarat! Jag kommer sakna barnen på jobbet, herregud vad jag kommer gråta när jag stänger grinden för sista gången. Mina fina pojkar som finns där. Åh! Barn som jag fått kämpa med för att få dem att öppna sig, springer nu mot min famn varje morgon. FAN vad det känns bra i hjärtat då. Jag får ju inte skriva så mycket eftersom vi har tystnadsplikt, men jag vill berätta så mycket !!!

Nu ska jag försöka mig på och ladda ner lite program... Take care!

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: