paniiiiiiik

Funderar på att tömma tårkanalerna redan ikväll så jag inte har något imorgon. För FY fan vad det kommer bölas floder. Alla mina söta barn. Och idag sa jag hejdå till Karoline. Vi hade en bra sista dag. Roligt med barnen! Sorligt att man aldrig kanske kommer träffa henne mer :-/ . Och jag har så dåligt samvete för jag glömde säga hejdå till Solweig. Hon är amerikan, och vi har haft så jäkla kul ihop nu senaste två veckorna...

Jag har jobbat på denna barnehage så länge nu, och på alla avdelningar, och älskar ALLA barn. De har verkligen tagit hjärtat mitt. Åh vad jobbigt det blir imorgon! Ska ta 1000 bilder. 1000! Och ge alla mina älskade barn 1000 pussar och kramar. Smygstartade idag. Pussade två stycken i en kvart och hela blåa basen gav mig massa kramar när jag kom in i storstuen... Mår så bra när sånt händer. Jag har aldrig träffat så söta barn. De är världens finaste allihoppa!

Så imorgon kommer jag bombadera bloggen med MASSA bilder från jobbet!

peace


Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: