LlLllllLllLLl

lllllLLllLllLllLllllllLLL

När jag var liten hade jag knäppa ideer för mig. Jag gick och sa L för mig själv hela tiden för jag tyckte det var så skönt för munnen och det kändes som om bokstaven L gjorde så att hela munnen fuktades och släckte törsten. Om jag ville ha motsatsen sa jag bara M eller R.

Fredag imorgon. 8 timmars lidande. Sen är vi fria i 2 dagar innan jag och Mandy går på de 3 sista dagarna. Jesus christ.

Vet verkligen inte hur det blir efter nyår om jag ska åka tillbaka eller inte. Vad jag än gör blir fel. Men det känns mest fel att jag åker tillbaka. Ärligt. Tråkigt lite, men jag vill vara hemma när min syster föder, och jag vill vara hemma med min bästa vän som jag inte spenderat knappt någon tid med på länge. Jag har panik för hur jag ska göööra.... panikemma.

Men den som lever får se, jag behöver inte bestämma mig än :- )

Och snart ska mitt fula bruna hår bort. Jag är en blondie inners inne. And I like it that way.




Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: