It's over...

Jag har knäckt en öl.
Jag har ätit upp min sista kyckling.
Jag har packat.
Jag har med hjälp av Emma utklassat Amanda och Ellinor på kotten återigen.
Jag bjöd tjejerna på massa candy.

Man kan säga att jag firar....
FÖR JAG HAR JOBBAT MIN SISTA DAG

Och Ellinor är för rolig. Vi har spelat kotten nu några kvällar. Och det slutar alltid med storvinst för emmusch and I. Och ikväll var Ellinor ganska trött när vi körde, och om man påpekade det sa hon: "Det är skönt och inte bry sig... Jag orkar inte vara dålig förlorare.." . När Kajsa sa slutreslutatet (174-42) dröjde det dock inte länge förrän Ellinor skrek: "JÄVLA KULSPEL, FY FAAAAAN, ÅÅÅH" För rolig.

Se så söt hon är förresten när hon sitter yrvaken i soffan varje morgon och laddar för att orka upp till toan:



Slänger upp lite bilder imorgon från sista jobbdagen. Blev ganska få bilder... För inte ovanligt nog var dagen kaosfylld.
1 Ivy

Vilket sötunge hon är! :D

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: