Hey

Måste väl börja med och tacka alla ni som grattade mig... Ja tack tack. Hemskt mycket tack!

Mina 4 underbar jenter här i Hordvik, förtjänar tusen tack och kramar. De hade gjort det så fint för mig! Väckte med runt 06 med skönsång (hm) och nybakta muffins med mjölk. (vad konstigt det känns att säga mjölk, om man jobbar på barnehage i norge säger man melk mer än  20 gånger om dagen). Och efter jobbet fick jag tacos omed marängsgrej till efterrätt. Och finfinfina presenter. Snyggaste tishan ever! Och Haakon och Sonjas son kom ner med en ballong.... THANKS!!!!!







Helt sjukt att jag är 20 år. 20 fucking years old! Jag räknar ner dagarna nu! 11 jobbdagar kvar! 11! 11 dagars förjävligt tråkigt arbete med snoriga barn som inte fattar ett skit, bajsblöjjor och jobbig personal!!!! GAH! I die soon!

Ha det bra!

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: