GAAAAAAAAAAAH!

Om jag skriver alla, menar jag inte alla. Jag menar några. Kanske 38 %. Kom ihåg det!

Varför måste alla vara så jävla jobbiga? Varför måste alla bete sig så jävla bitchigt????? Alltså. JAG HATAR ALLA TJEJER! Hatar alla vuxna också. Är det svårt och säga Hej eller god morgon eller? Är det svårt att försöka bete sig normalt? Jävla fittmänniskor. Jag har fan inte gjort något feeeeeeeeeeel, I dont deserve this.

Och jag VET att jag inte ska sjunka till den låga nivån, men jag får ju fan spader ibland alltså. SVÅRT OCH VARA SNÄLL? Norskar är fan smygnazzar! PÅ RIKTIGT!

ÅÅÅÅÅÅÅH! Okej nu börjar nedräkningen. 17 jobbdagar kvar. 17 (!!) Dagar. Det låter fan inte mycket. Men det känns som en evigheeeeeet. Men underbart att Kajsa ska med mig dit imorgon och på torsdag. Thank you lord. Det är fan ett bevis på att jag förtjänar bättre. Efter dessa två dagar är det bara 15.

.... You can do this Emma.

Vill ni veta vart jag önskar jag vore just nu? Om ni inte vill veta, så sluta läs.

Detta är för er som vill veta: Jag önskar jag vore hemma i mitt rum i Vimmerby. Mamma och pappa sitter i tvrummet och tittar på tv och jag sitter i min säng och viker ihop lite kläder och på tvn i bakgrunden är det mysteriet på greveholm, och på bordet står det ett glas med julmust.

Ha de





1 Ante

Fortsätt kämpa ek ! Det är inte långt kvar, you will make it !

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: